آموزش کسب درامد اینترنتی فوالعاده

بهترین روش های کسب درامد

آموزش کسب درامد اینترنتی فوالعاده

بهترین روش های کسب درامد

آموزش کسب درامد فوقالعاده

خاطرات

سلام دوستان من احسان هستم و 32 سالمه من حدود یکسال پیش بطور حالا اتفاقی یا اینکه اشتباه خودم ،متاسفانه ورشکست شدم آخه من یه شرکت بازرگانی بزرگ داشتم و درامدم خیلی خوب بود ولی متاسفانه به دلایلی که یکی از دوستان نزدیکم ازمن کلاهبرداری کرد ورشکست شدم

بعد مجبور شدم بشینم توی خونه و بیکار فقط تلویزیون ببینم وکلی هم بدهی روی سرم ریخته بود

تنها چیزی که از شرکت واسه من باقی مونده بود یه لبتاب بود که بارها تصمیم داشتم اونو بفروشم ولی آخه جایی رو از بدهی هام رو پر نمیکرد و تنها کاری که میتونستم ازش بکنم این بود که فقط آهنگ باهاش گوش میدادمو فکر بدبختی هام می افتادم

اتفاق تکان دهنده

یه روز صبح اینقدر فکرم مشغول بود که یدفعه به سرم زد برم توی اینترنت و سرچ کنم که چجوری از اینترنت کسب درامد کنم اخه قبلا یکی از کارمندام این کارو داخل شرکت انجام میداد و درامد خوبی هم داشت ولی بقول خودش بخاطر علاقه ای که به شرکت من داشت و محیط خوبی رو واسش فراهم کرده بود اونجا مشغول بود .

خب از داستان دور نشیم

بعد از اینکه سرچ کردم خیلی سایت برام باز شد و منم چون که بیکار بودم شروع کردم همه رو یکی یکی مطالعه کردن تا بلاخره یه سایتی پیدا کردم و شروع کردم آموزش هایی رو که گفته بود رو انجام دادن .

موفقیت

بلاخره بعداز یکسال من موفق شدم سقف درامدم رو باهمون لبتابی که بارها میخواستم بفروشمش رو خیلی بیشتراز اون شرکتم کنم

حالا دوستان عزیز تصمیم گرفتم که هرچی رو از این طریق یاد گرفتم رو به شماها هم آموزش بدم

اخه من واقعا بی پولی رو به چشم خودم دیدم و میدونم که اگه توی این دوره وزمونه کسی پول نداشته باشه واقعا هیچ ارزشی نداره

حتی یادمه قبلا کارم به جایی رسیده بود که پول خرید کارت شارژ رو به زور از مسافر کشی با ماشین بابام درمی آوردم .

ولی الان خداروشکر درامدم اینقدر خوب شده که هر روز صبح با اشتیاق از خواب بیدار میشم کارمو شروع میکنم .

دوستان اموزشی که میخوام به شماها بدم با بقیه آموزش هایی که توی اینترنت میبینید فرق داره

البته اینم بگم من مثل بعضی از دوستان که فقط بخاطر اینکه پکیج خودشون رو بفروشن میان و متاسفانه دروغ هایی رو میذارند تا مخاطبان جذب اونا بشن نیستم

مثلا میان میگن اموزش ما فروش فایل نیست یا مثلا تبلیغات نیست و.......

روش آموزش کسب درامد

دوستان عزیزی که میخوان این اموزش رو براشون از طریق ایمیل بفرستم فقط کافیه توی قسمت عضویت سایت ثبتنام کنند (واسه ی پشتیبانی و اموزش های جدید)

واینکه یه ایمیل واسم بفرستید که متن اون باشه : (من آموزش کسب درامد رو نیاز دارم )

بعد از طریق ایمیل بنده آموزش ها رو دقیق و به زبان ساده براتون ارسال میکنم

آدرس ایمیل بنده هم :ehsanmahmody7@gmail.com

 با آرزوی موفقیت شما دوستان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.